BirdLife Hordaland

Bli medlem av NOF Hordaland

For å fungere som en viktig aktør i arbeidet med fuglevern i Hordaland må vi ha mange med oss. Bli med på laget du også! Støtt fuglevernet i fylket og motta vårt tidsskrift "Fuglar i Hordaland" tre ganger i året.

Av NOF Hordaland

Publisert 06.04.2017

Som medlem i NOF støtter du foreningens omfattende arbeid med natur- og fuglevern, og arbeid med å skape og spre kunnskap om fugl og natur i hele landet. Som medlem støtter du også opp om globalt fugle- og naturvernarbeid gjennom NOFs partnerskap i BirdLife International.

Et seniormedlemskap i NOF koster fra kr. 180 og oppover avhengig av hvilke tidsskrifter og produkter du vil ha. Medlemskap inkludert hovedtidskriftet Vår Fuglefauna koster kr. 430,- Medlemskap inkludert Fuglevennen koster kr. 240. I tillegg tilbys lokale tillegg med fylkesvise tidsskrifter. Medlemskap i NOF med Vår Fuglefauna og Fuglar i Hordaland, tidsskriftet for Hordaland, koster da således 580,-. Fuglar i Hordaland koster kun kr. 150,- Ditt bidrag vil være viktig for vår forening og det arbeidet vi ønsker å få gjort for fuglelivet rundt oss.

Av NOF Hordaland sine 630 medlemmer er det bare 350 som abonnerer på Fuglar i Hordaland. Nummer 1 i 2017 sendes ut gratis til alle som er NOF medlemmer og bosatt i Hordaland, siden tidskriftet dekker fuglefaunaen i hele vårt fylke. Vi gjør det for å skape oppmerksomhet rundt fugleinteressen og håper selvsagt også at du vil tegne deg som abonnent i årene framover for å støtte vårt fuglevernarbeid og lære mer om fuglene våre.

Om du er medlem i NOF fra før, men kun abonnerer på VF, så send en epost til medlem@birdlife.no eller nof@fuglar.no om du vil ha Fuglar i Hordaland tilsendt de neste årene, så registrer vi det i medlemsbasen for deg.

Les årgang 42 og 43 av Fuglar i Hordaland