Forsiden
Du er her: Forsiden > Organisasjonen > NOF Trøndelag
  Siste nytt    Om oss    Bli medlem    Tillitsvalgte    Lokallag    Kalender    Tidsskrift    Kontakt oss

NOF Trøndelag

NOF logo

Større bilde

Velkommen til nettsidene for NOF avdeling Trøndelag!

Vi er en forening for fugl og fuglevern og fungerer som et bindeledd for alle fugleinteresserte i fylket. Aktiviteten blandt medlemmene våre er organisert gjennom åtte lokallag. Vi utgir tidsskriftet Trøndersk Natur, norges flotteste fylkestidsskrift for fugl. På disse sidene finner du nyhetsstoff, oversikt over arrangementer og kontaktinformasjon.

Sjekk ut kalenderen vår og bli med på tur da vel!

Besøk og LIK oss også på Facebook.

Dagens observasjoner

Gå til artsobservasjoner.no

Siste nytt

NOFÅrsavgift for parkering på Øysand/Gaulosen (12.09.2019)

Som tidligere år er det mulig å få subsidiert årskort for parkering på Øysand. Kortet varer fra september til september og bør derfor nå fornyes for kommende sesong.

NOFNOF-Trøndelag arrangerer fuglefestival 25.8 på Ringve (08.07.2019)

Fylkesstyret har den glede å invitere til Natur- og fuglefestival på Ringve (ved drivhusene) søndag 25.8 kl. 12-17.

NOFVervekonkurranse med premier! (05.06.2019)

Styret oppfordrer alle til å verve minst ett nytt medlem. Alle som verver vil få en premie fra foreningen og de tre som verver flest får gavekort fra vår egen bokhandel Natur og Fritid (2000,- 1000, og 500,-). Verveperioden går ut i år.

MiniBli med på fugletur med NOF avd. Trøndelag! (10.05.2019)

NOF avd. Trøndelag ønsker å tilby medlemmene fugleturer også utenfor Trøndelag, og planlegger derfor følgende turer til neste år:

Stær miniKurs i artsbestemming og fuglesang (30.04.2019)

Våren med sitt fuglesangkor er i full gang i Trøndelag og vi i NOF avd. Trøndelag ønsker at flest mulig tar en tur ut for å nyte denne begivenheten! Mange medlemmer ønsker seg veiledning for å kunne skille på de mange artene, og dette er en mulighet for lokale arrangement.

LogoBarnas Store Fjæredag i Rotvollfjæra (30.04.2019)

Søndag 28. april var NOF tilstede med tre representanter på Barnas Store Fjæredag. Både små og store besøkende fikk mulighet til å bygge seg egne fuglekasser, teste ut hvordan fugl fanges i mistnett, og være med å ringmerke småfugl. Vi bidro også med masse fuglekunnskap og informasjon om NOFs arbeide.

Nyhetsarkiv